- Vastajate nõusolek. Kõik vastajad on andnud oma nõusoleku uuringus
osalemiseks, küsimustele vastamist ei suruta kellelegi peale - nii on uuringul vastajate
jaoks positiivne tähendus.
- Motiveeritud vastajad. Paneeli liikmeid motiveeritakse ja tasustatakse iga uuringus
osalemise eest, mis tagab uurimuse suhtes kõrge huvi ja ankeetide tagasilaekumiste määra.
- Ausamad vastused. Küsimustele vastamise keskkond on vastaja jaoks neutraalne ja
mitte-hierarhiline, puudub küsitleja mõju respondendile.
- Sobilik delikaatsete teemade jaoks. Turvaline keskkond kodus arvuti taga lubab vastata ka
isiklikumatele küsimustele, mida küsitleja juuresolekul käsitleda ei söandata.
- Vabavastused pikemad ja põhjalikumad.
- Pildi, video, helilõigu lisamine küsimustikule. Sobib hästi tagasiside
küsimiseks toote välimuse, reklaamikampaania jm visuaalsete elementide kohta.
- Teistest uuringumeetoditest soodsam hind madalate kulude tõttu.
- Ideaalne juhuks, kui on oluline küsitleda samasid vastajaid mitmeid kordi,
näiteks hindamaks tooteid või kampaaniaid enne ja pärast muudatuste sisseviimisi.
- Kiire uuringutulemuste väljavõte. Andmete sisestamisvajaduse puudumise
tõttu saab esmased kokkuvõtvad tabelid kätte väga kiiresti.
- Reaalajas uurimistulemuste kujunemise jälgimine. Uuringutulemusi on võimalik
jälgida jooksvalt, teha vahekokkuvõtteid ja vajadusel muudatusi. Samuti on pidevalt
olemas ülevaade valimi täituvusest eri tunnuste raames.