UURINGUTE TEEVIIT
 

Kui Te ei ole kindel, millist uuringumeetodit ja millise kategooria alt täpsemalt otsida, võib olla kasu järgnevatest teeviitadest. Kindlasti ei ole see nimekiri täielik, ent vahest aitab kaasa mõtete liikuma panemisel ja meie poolt pakutavate võimaluste märkamisel?

Mul on idee uueks tooteks
Tark on kaasata uuringufirma toote või teenuse arendusprotsessi juba päris alguses, kohe, kui on tekkinud esialgne, edasimõtlemist vajav kontseptsioon. Lisaks sellele, et oleme ise avatud ja mitmekülgsed vestluskaaslased, aitame Sul jõuda otse kavandatava toote potentsiaalse sihtgrupini - kutsume kokku sihtgrupi helgemad pead ning arutleme idee tugevate ja nõrgemate külgede, võimaluste ja takistuste üle.

Loe edasi..

Mul on toode ja ma tahan selle kohta tagasisidet
Kas Sul on toode, mida pole saatnud nii suur edu, kui alguses arvati, ning Sa soovid teada - miks? Või tuli uus toode alles turule ning klientide esmaste reaktsioonide saamine aitaks olemasolevat parendada? Või on toode eksisteerinud juba mõnda aega ja tarbijatelt tagasiside korjamine on selle eluprotsessi loomulik osa?

Loe edasi..

Ma tahan teada, kes on mu toote tarbija
Tarbija pole keegi tundmatu objekt - igal tarbijal on oma nägu, iseloom, demograafilised näitajad ja väärtushinnangud. Tarbija käib poes x, ta sissetulek on y krooni kuus ning ta ostab koos konkreetse tootega veel mingeid kindlaid kaupu. Oma tarbija tundmine on alus toote edukaks saamisele, informatsioon tema kohta võimaldab suunata oma toote ja reklaami just talle - sellele, kes seda kõige rohkem vajab.

Loe edasi..

Ma tahan teada, kuidas suhtuvad tarbijad mu konkurendi tootesse
Eduka tooteni jõudmisel on oma roll konkurentide tegevusel "silma peal hoidmisel" ning nende toodete tundmisel. Teades konkureeriva kaubamärgi tugevusi, puudujääke ja turupositsiooni, annab see aluse oma toote paremaks muutmiseks ning nii enda kui konkurendi tulevikuvõimaluste ennustamiseks.

Loe edasi..
TASUTA KONSULTATSIOON!
Tuleme meeleldi Teie juurde, et arutada koos, kuidas me saame Teie ettevõttele kasulik olla. Kontakttelefon: 56 911 907, socio@socio.ee